Pacienți

Internarea LA IOCN

Eliberarea fișei

Dacă sunteți pentru prima oară la IOCN, vă veți prezenta la ghișeul „Fișe noi”, iar dacă sunteți deja pacient IOCN – la ghișeul „Fișe vechi”.

Operarea internării

INTERNAREA ÎN REGIM DE ASIGURAT: Odată eliberată fişa, se operează internarea la cererea medicului specialist în spitalizare continuă sau de zi, cu excepţia cazurilor în care din motive întemeiate consultul s-a efectuat fără ca toate actele solicitate sa fie prezentate (caz social, lipsă CNP, caz preluat prin direcţionare de la UPU).

INTERNAREA ÎN REGIM DE PLATĂ: Costul spitalizării se stabileşte în funcţie de recomandările medicului care decide internarea, cu diagnostic stabilit şi consultarea în prealabil cu serviciul financiar contabil.

Garderoba

IOCN vă pune la dispoziţie aşternuturi, iar trecerea pe la Garderobă este obligatorie înainte de internare.

Salonul

Odată încheiate formalităţile de internare, veți fi îndrumat spre secţia unde veţi fi internat. Aici veți primi din partea asistentelor informații despre dotările care vă stau la dispoziţie în salonul în care vă veți instala.

În mod normal, saloanele au 2, 3 sau maxim 4 paturi şi majoritatea sunt dotate cu baie proprie, televizor, lumină la fiecare pat şi noptiere. Atribuirea acestor camere depinde de starea dumneavoastră de sănătate şi de disponibilitatea camerelor.

Actele necesare internării:
  • bilet de trimitere/ internare parafat şi ştampilat de către medicul de familie/unitate sau de către medical specialist din ambulatoriu;
  • adeverinţă de salariat sau
  • pentru pensionari, un talon de pensie din ultimele 3 luni sau
  • pentru coasiguraţi – adeverință CASS sau
  • pentru PFA – adeverință CASS

Ce să aduceţi cu dumneavoastră:

  • pijamale / cămaşă de noapte, halat, papuci;
    articole de igienă personală (pastă şi periuță de dinti, pieptene, aparat și
    pastă de ras, prosop, săpun, etc)
  • cană, lingură, furculiţă
  • medicaţia recomandată de medicul dumneavoastră curant
  • documente medicale anterioare, relevante (bilete de externare din spital,
    scrisori medicale, etc)
  • cardul de sănătate

Ce să nu aduceţi cu dumneavoastră:

  • obiecte de mare valoare, bijuterii;
    multe haine (există spaţiu limitat pentru depozitarea acestora);
  • sume mari de bani;
  • echipament electric (radio, televizor, radiator, cafetieră, etc)

În timpul spitalizării

  • Vizitele medicilor: Medicul curant face vizite în fiecare zi. Acesta vă informează despre starea de sănătate şi tratament. Nu ezitaţi să le adresaţi orice întrebare care vă nelinişteşte!
  • Informarea aparţinătorilor: Toate informaţiile despre dumneavoastră sunt confidenţiale. Secretul medical ne împiedică să dăm informaţii despre starea dumneavoastră de sănătate. Însă, puteţi desemna în scris o persoană din apropiaţii dumneavoastră care poate avea acces la acest tip de informaţii.
  • Informarea medicului de familie: La cererea dumneavoastră, orice medic poate fi înştiinţat de echipa medicală despre starea dumneavoastră de sănătate, şi poate avea acces la dosarul medical.
  • Meniul cuprinde 5 mese pe zi, gândite de un dietetician pentru sănătatea dumneavoastră. Orele la care se serveşte masa sunt: ora 8 – micul dejun; ora 10 – gustare; ora 12 – prânzul; ora 17 – gustare; ora 19 – cina. Dacă urmaţi un regim sau suferiţi de alergie la anumite preparate, vă rugăm să ne semnalaţi acest lucru.
  • Florile şi plantele reprezintă o sursă de contaminare şi potenţiale alergii în spital. Florile în ghiveci nu sunt acceptate în niciun salon din Institut. Pentru mai multe detalii, luaţi legătura cu asistentele sau îngrijitoarele de pe secţia unde sunteţi internat.

La Externare

  • Formalităţile de externare: În dimineaţa plecării, medicul curant şi asistenta întocmesc biletul de ieşire. Rezultatul histopatologic determină conduita terapeutică ulterioară, pentru care pacientul se va interesa telefonic.
  • Transport la domiciliu: Dacă starea de sănătate justifică transportul la domiciliu, medicul curant poate autoriza folosirea ambulanţei. Asistenta medicală se va ocupa de organizarea transportului.
  • Contactaţi-ne! La externare, medicul curant sau asistenta, vă pun la dispoziţie un număr de telefon unde ne puteţi contacta.
  • Continuarea tratamentului: După externare puteţi continua tratamentul în IOCN sau într-un centru mai apropiat de domiciliul dumneavoastră, în funcţie de recomandarea medicului curant.

VIZITELE

Pentru echipa IOCN, sănătatea și bunăstarea pacientului sunt întotdeauna pe primul loc și recunoaștem rolul important al aparținătorilor în procesul de însănătoșire al pacientului.

Programul de vizitare al pacienților spitalizați, stabilit în conformitate conformitate cu prevederile Ordinului MS nr. 1284/ 17.12.2012 şi cu documentaţia Sistemului de Management Integrat (SMI) poate fi vizualizat aici.

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.
Skip to content